mysplysch

Jag har hittat en ny klädesmärke,tyvärr finns dessa kläder i våran förra hemstad Huddinge.

Men det är väl kanske tur ändå för då har jag något o se fram emot nästa gång jag är i huddinge trakten..

Förutom att träffa släkt o vänner förståss..

Men den här söta toppen o kjolen till vore väldigt kul o ha till Vanessa..

KJolarna är så fina så jag skulle kunna ha flera styckna till henne,fast i olika färger förståss.





Adressen till kläderna är:

www.mysplysch.se


I huddinge finns kläderna hos:MIn Vän i huddinge c..

Där har de alltid haft fina kläder..Men det var nog 1½år sen som jag var där nu:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!