Marken

Idag är det marken här i stan fick jag precis veta av båda mina föräldrar.

Så jag hoppas att det snart slutar regna så vi kan gå dit..

Man träffar väl alltid på någon som ska dit så man kan stå o snacka lite:-)

Annars  så är john  o Vanessa på väg hem från funky kidz..

Vanessa dansade i jeanskjol o linne idag haha..

Hon är så tokig,dansdräkten ligger i tvätten så hon ville ha något annat fint på sig..

Funky kidz t-shirten o ett par tights duger inte för min lilla tjej.hahaha


Här är ett kort från 0706 då vi åkte på dagskryssning
 med Johns syster med familj   o åt frukostbuffé o hade det riktigt mysigt..

Kommentarer
Postat av: Nettan

ååå vill åka med er igen=)

2008-10-04 @ 15:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!