kläderna


Jag tipsade er för några dagar sen om våran auktion

på tradera där vi säljer en massa barnkläder.

Vi har inte fått några bud än så vi avvaktar

med att lägga ut mer kläder

tills vi vet hur det går med de som ligger ute..

Jag lovar på hedersord att dessa kläder

är våra som säljs på denna adress..


Det är min snälla mamma som pysslar med dessa försäljningar

hon tyckte att vi hade tillräckligt o tänka på..hihi

O alla dessa kläder är nytvättade..

O vi har inga djur o vi är rökfria..

JO vi har ett djur,en sköldpadda .

Men kläderna har inte varit i närheten av honom:-)

Så söker ni efter barnkläder så skynda o fynda..

Mamma är väldigt noga med detaljerna ang kläderna

så jag lovar att det stämmer ..

O vi har alltid varit rädd om kläderna.

Jag rekommenderar den röda vinterjackan,

den är i jätte bra kvalité..

O Mimmi klänningen är i toppskick.

Passar perfekt till jul.

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=299832&listtype=0


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jättefina kläder=)

2008-10-31 @ 16:28:16
Postat av: CiNa

Hejj, ä ju tyvärr så om det inte är märkeskläder typ så brukar det bli bud de sista minutrarna endast, så gör i alla fall jag när jag budar :) så det blir nog bud i sluta

ändan ska du se :)

2008-10-31 @ 18:45:41
URL: http://rickardssessacekvall.blogspot.com/
Postat av: Alina

Godagens! Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-10-31 @ 18:48:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!