Idol

Snart är det Idol !!

O i kväll ska både tjerna o killarna uppträda..

Spännande.Ska bli kul o höra dem sjunga o se vad de väljer för låtar den här gången..

Jag har fortfarande min favorit..Jag tycker att han är så bra,särskilt när han körde Everybody Hurts.


Idag har jag fått nya möjligheter att få lära mig allt om trafikmiljön o sånt.

Väldigt lärorikt o få träna på lite olika sätt. Så tack Jenny!!

Alla ni som vill något i livet,kämpa på .O ge aldrig Upp.

Någongång  når ni erat mål..

Mitt mål just nu,som är viktigast för mig förutom john o barnen är att klara körkortet..

Jag går ständigt emot motgångar,lärare som tycker att det är slöseri med pengar..

Hemmet behöver städas,men jag vill prioritera teorin..Men det krävs tålamod o vilja av stål för att klara av att

ta körkort med 3 små barn hemma dygnet runt .

Min man är som tur hemma nuförtiden så jag kan  ta vilken körlektion jag vill,om det finns tid förståss..

Men sen så krävs det ju att jag måste få prioritera att sitta med körkortsboken eller datatesterna..

O det är lätt att man gör annat än att sitta o läsa.

Särskilt när man har så mycket emot sig..

Men jag vill verkligen det här.

O swt spelar ingen roll vad någon lärare eller någon annan säger.

Om alla andra klarar av att ta körkort så klarar jag av det..

Jag ville in på estetiska,hade inget andrahandsval ..Vad gjorde jag.

Jo jag spelade så bra jag kunde o jag kom in..

Jag har klarat 3 förlossningar med endast lustgas bara för att jag VILLE  det,sa redan från början

att någon annan smärtlindring var inte att diskutera om..

Vad gjorde jag? Jo jag gjorde det jag hade bestämt..

O jag klarade av det..

Då ska jag också klara av att ta körkort.. 7år försent men vad gör det..

Jag är inte alla andra,jag är jag..

O jag bryr mig inte om alla andra tog det när de var 20 eller om alla andra klarade teoriprovet

på första försöket..Jag gör i mitt tempo.. Men jag måste kämpa på,mer än vad jag gör..

För det är ingen lek o ta körkort med 3 små sötnosar o en underbar man

 som man hellre skulle vilja umgås med..

Men eftersom man inte kan köpa sig ett körkort på ica o man måste plugga

o köra o kämpa så ska jag också göra det..

Men jag förstår ärligt talat inte hur de andra esterna klarade av att ta körkort när de hade fullt upp

med shower o Kören som slutade 19...

Genrep hit o dit o restaurangshow o allt sånt som skulle göras..

Jag valde att göra en sak i taget..

O förut levde jag i stockholm under de 7år efter att ha slutat skolan

o jag hade ärligt talat ingen anledning att ta körkort under stockholmsåren..

Jag satt  under vissa perioder o  tryckte ner mig själv för att jag inte hade körkort.

Men för mig var det så mycket annat som var viktigare..

Jag valde giftermål o radhus o småttingar istället..

O hade som mål att den dagen jag bor i karlskoga igen

så börjar jag med körkortet..

O det har jag hållt.Sen att vi flyttade hit fortare

än vad jag hade trott är en annan sak..


Kortet här nedan är ett kort på danne som liten när han ska testa o borra lite..
KOlla vilket härligt o tjockt hår han hade..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du gör som jag memorerar alla svaren hahaha :):)

De kommer gå kanon på teoriprovet ska du se.

Jag har gjort 5 teoriprov o klarat 2 av dem hehehe.

Första gången och andra gången lyckades jag inte pga jag inte hade kört bil alls o gjorde bonniers cd.

3e gången klarade jag det. Men tiden rann ut.

4 gången inte..

5 klarade jag de o tog kortet ett tag senare.



5 uppkörningar med.



1 kuggades i en rondell i slutet.

2 kuggade pga massa fel

3 kom försent hitta inte dit. kugga på första svängen körde inte på en tvåfilig sida på fel sida :(

4 kugga pga en dålig bil

5 klarade det.. lärare prata mobil osv..



MÅNGA KRAMAR

2008-10-04 @ 10:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!