höstlov


Hejhej!!

Idag är första dagen på Höstlovet.

Barna har lekt med Jennifer sen kl 9,40 i morse till 16.00..

O jag var iväg till tandhygienisten ,

som jag skrev om i förra inlägget..

Annars har vi inte gjort något..

Vi åt raggmunkar med lingonsylt till lunch .

O nu snart ska vi äta korvstroganoff med ris..

Ska ta o fixa till lite sallad till maten,

det är alltid gott..

Jag har faktiskt inte ätit ett enda onyttigt idag..

Har börjat med laktosfri youghurt

för att se om min mage mår bättre

O till kaffet tog jag en tallrik med youghurt..

Så ingen kaka eller bulle här inte..

Försöker vara snäll mot tänderna lite iallafall..

Tandläkarn gjorde rent mina tänder rätt rejält idag,

tog bort tandsten o polerade o hade sig..

En himlans snäll tant/tjej..

Rolig var hon också...

Så nu har jag köpt hem munskölj

som hon rekommenderade

o så fludent tabletter..

Plackers grejerna får jag ta o köpa en annan dag..

Dom måste jag använda dagligen

för att få rent mellan tänderna..




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!