Förmiddag




Nu under förmiddagen har jag försökt tvätta

o vika så mycket tvätt som möjligt..



O få ner all tvätt till tvättstugan...


Vi skulle behöva ha fler tvättmaskiner



vi har bara en kombinerad tvättmaskin med torktumlare..



Så man saknarj u tvättmaskinen o torktumlarn

 som vi köpte till radhuset som vi var tvungna att lämna..



Men innan man köper en till tvättmaskin så behöver man



ju ha bestämt sig för om man verkligen vill ha tvättstuga



där vi har tvättstugan nu eller om vi vill ha enbart badrum



där istället eller en kombinerad tvättstuga med badrum..



Det är svårt o veta o hur man vill ha det tycker jag...



Särskilt när man inte har alla förutsättningarna


 för att få det så bra som möjligt..



Man kan få det fint med lite pengar också



men då ska man också orka engagera sig i hur hemmet ser ut



o hur det kan se ut.



Detsamma gäller om man har en mycket


bra ekonomi kan jag tänka mig..




Kommentarer
Postat av: jag

Tänk efter noga innan kombinerad tycker jag=)

2008-10-20 @ 14:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!