borra

Snart ska jag till tandläkarn o borra....

fy jag har fått ett litet kostnadsförslag på 2500

men behöver jag rotfylla kommer det

 gå på sammanlagt 3500-4000 kr.

 Det kan man ju inte göra

 något annat kul för eller nått.. ;-)

 Jag är lite nervös för tandläkarbesöket idag,

var så längesen så jag har glömt bort att vara tuff..

o de vet inte förrän man är där om det behöver rotfyllas

eller om det räcker med en vanlig lagning.

Men jag tror att det rotfylls..


Det blir ju inte bättre av att min käre man

påminner mig hela tiden om att

bedövningen är en spruta..

Jag som aldrig har varit nervös för bedövningen förut

varken  som liten eller vuxen..

För jag har aldrig sett det som en spruta..

Jag har aldrig äns tänkt tanken på

att det är en spruta..

Så nu vart jag mer nervös o får mer ont  i magen..



Jag ska vara där kl 11..
så jag måste göra mig i ordning nu ..

Är det försent att avboka?

Men jag kan inte ha tanden såhär

så jag måste gå..


Kommentarer
Postat av: N

Det kommer gå bra=)

2008-10-22 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!