Ang gårdagens ...


Ang gårdagens bittra inlägg

 så självklart ångrar jag inte själva flytten .

Men det är så mycket som har hänt under det här året

så jag har svårt  o smälta allt...

Alla förutom barnen har mått så dåligt  under det här året

o för vissa har det varit riktigt allvarligt för..

O en massa annat .

 O vi har fortfarande inte  fått ordning här hemma..

Men det får ta den tid det tar..

Viktigaste är att vi alla mår bra/bättre..

Det finns ju en anledning till varför

min käre man är hemma med oss om dagarna..

Jag riktar in mig som mest för att fixa körkort,stressa ner

o få fint hemma.. Sen måste jag ta tag i min vikt..

Jag får inte se ut såhär länge till..

John hittade lite foton från tiden

då jag väntade  Vanessa o hon var liten..

Lägger in något..

Är johan lik Vanessa?


Kommentarer
Postat av: farmor bibbie

Låt allt ta sin tid som du säger det viktigast är att ni alla mår bra.Kram bibbie

2008-10-29 @ 16:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!