Tummelisa


Godmorgon!!


Jag har en liten kille som tjatar om att få spela playstation .

Han är tokig i spel o är bara 3år..

Han sa en så rolig sak förut..


Jag visade ett gammalt dagisfoto på pappa john o faster Nettan.

Jag frågade om han visste vem pojken var:

Det var Robert..

Måste vara min syrras sambo som han menar hahaha..

Så frågade jag vem flickan var..

Det är en kopia av kusinen Alice.


Det är Alice rakt igenom det där

,jag ser mer Alice i kortet än nettan.hahaha

O vet ni vad han svarade vem det var

jo enligt honom så var det Tummelisa.

Tummelisa..Var får han allt ifrån...

Tokig pelle..(hans ord)



Kommentarer
Postat av: Nettan

hahahahaha..han är ju go=)

2008-11-03 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!