Tankar


Jag har så mycket tankar som bara snurrar runt.

 Gråten är rätt nära.

 Kan säga att saker o ting blir inte alltid som jag vill..

 Finns ingenting som jag kan göra för att allt ska bli bra igen..

 Jag har redan gjort allt .

 Detta gäller inte något mellan mig o John,

 för vi har det redan väldigt bra ihop..

 Ta hand om era nära o kära.

Ta aldrig något för givet..

 En dag kan det vara borta.

 Tala om för era nära o kära

 vad de betyder för er..

O känner ni på er att ni har gjort

något fel så prata ut om det.

 För alla är värda en andra chans.

MMS

tankar!

 Kram på er alla som läser detta

 o vågar sig berätta att ni har varit här o läst:-)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Håller med dig gumman...VI lever bara en gång..kramar i massor

2008-11-08 @ 18:01:59
Postat av: Jenny

Håller med dig Petra.

Många kramar Jenny

2008-11-08 @ 22:16:59
Postat av: bibbie

så sant så sant

2008-11-09 @ 10:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!