Tack


Tack Annelie för dina peppande ord:-)

 Jag ska ta o gå iväg ,det gör mig gott.

 Blir inte bättre av att bara vara hemma

Där  det är som tryggast.

Nu har vi precis ätit en nyttig lunch..:-)

 Bloddpudding,lingonsylt o rivna morötter.

 O ett glas mjölk til barna,själv tar jag vatten..

 Nyttigare än så kan det knappast bli.haha

 NU ska jag ta o klä på Danne igen..

 Jag klädde på honom imorse o hanvar så fin..

 Men han klär snabbt av sig kläderna

 o springer omkring i kalsongerna..

 O leker Turtles..

 Han heter MIchelangelo..haha

 Vanessa är klädd i hennes fina päron tröja idag,

 som jag köpte på min Me&i visning i höstas..

 O så har hon sina svampstrumpor till (de svarta)

 HOn är duktig på att välja kläder som passar ihop..

 O så ska ju Johan bli ombytt också..

Ha en trevlig dag allihopa.

 kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!