ont

Japp..

Nu i kväll har jag ont eller det svider så enormt på min arm..

Hela armen  vs..  Vad har jag då gjort?

Jo  när jag  skulle lägga på maten på stekpannan som

hade stått på en stund med hög värme

o en massa margarin så skvätte det till över hela armen på mig.

O fettfläckar på min tröja,men tröjan skiter jag i haha

Jag ropade till john att ta barna o maten o sprang till toa

 för att försöka kyla ner armen..men det gick inget vidare..

 John har lagt på tandkräm nu på fläckarna..Men det  gör så förbannat ont..

Blir nog att jag skippar morgondagens badhus besök om det svider så här  när jag vaknar imorgon..

Förresten  om mina pojkar har varit snoriga sen i måndags..

O har haft  gult snor sen igår.

När får de vistas bland folk utan att jag ska bli idiotförklarad??

Tycker synd om de som behöver sitta inne ,de är  ju iallafall danne jättepigga..

I dannes fall så har ju han haft krupp i 2 dygn nu..

Men jag hör inte honom hosta något om dagarna,

bara på morgonen..

O han äter sin medicin..

Nettan  du kan ju sånt här..

När får de gå ut ?


uppdaterar mer senare..har ont i armen..

Tycka synd om mig??? Lite?????;-)

see ya..

Kommentarer
Postat av: Nettan

Det är helt ok att dom går ut...Är dom helt feberfria så är bästa medicinen frisk luft. Man behöver ju inte va ute i tusen timmar. Å din arm..tycker att du ska smörja en gång till idag. Blir nog bättre till i morgon..=)

2008-11-20 @ 20:39:43
Postat av: farmor Bibbie

Hejsan ja du Petra med krupp så ska de vara ute men har dom feber skall man nog avakta lite . Men kruppen lättar med frisk luft. Kram och hej farmor

2008-11-21 @ 05:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!