Idag  kollade ...

Idag  kollade jag o Danne på vanessas dans..

Det var nämligen föräldrarnas tur att få komma ,

de brukar ha det så sista danslektionen .

Att föräldrar o syskon får komma o kolla

o så brukar vi få vara med o dansa lite också:-)

Så jag o danne dansade med nessa o de andra,

sen körde de sina egna låtar..

Nästa lördag är det ingen dans men sen den 29 nov

är det  den stora dansshowen..

Den brukar vara riktigt bra,alla dansgrupperna är med o visar up sig..

O efteråt får de en ros o ett diplom:-)

Dom som kommer från våran släkt brukar variera,

någongång har både mostrar ,kusiner o min moster varit med.

Nu vet jag inte hur många som kommer

o kollar  förutom vi 4.

Men momor o morfar ska dit o kolla såklart:-)

Nu måste jag ta ut kladdkakan ur ugnen..

O börja med kycklingen..

See ya later.

Kommentarer
Postat av: Jenny

vad kul :) hur länge har nessa gått på dans nu? ett par måste de väl vara??

Många kramar på er

2008-11-15 @ 17:37:50
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Nettan

Skoj med dansen=) hoppas jag hinner se jossans show. Vill INTE missa...Å inte alices uppvisning heller...hehe dum tid att föda på=)

2008-11-16 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!