högerregeln


Min körlektion  idag gick bra..

HÅller på o tramsar med lite grundregler ,

är tyvärr så med mig att det är ungefär varannangång

som jag kanske gör allt som jag ska.

Idag missade jag bara att kolla vid höger på ett ställe.

Men då hade det precis inte varit

högerregeln o sen direkt var det igen osv..

Fick även köra vid en bauta brant backe,hehe..

O körde på nya vägarna,där de gör nytt köpcentrum..

Där brukar jag alltid få köra mot musikpalatset,

idag fick jag köra rakt..

JUhu det tar sig..hahaha..

Grejen är att jag kör ju aldrig hemma

eftersom min man mår så dåligt..

O det är övning som jag behöver,

så det här körkortet lär inte bli så värst billigt..

Men desto skönare sen när jag har klarat det..

Men det känns fortfarande som att det är långt kvar.

O inte blir det bättre av att jag verkar

få göra om alla datatesterna igen,

för när de gjorde om på deras hemsida så har allt försvunnit...

Men jag ska ta o göra sluttestet där någondag,

jag gör inte om allt..

Så får jag se hur jag ligger till..

TYvärr är min hjärna så att om jag inte aktiverar den

så slutar den att arbeta..

O jag vill ju inte hamna på noll igen..

Idag bjuder jag på ett kort från i sormas..



Snart ska jag bli hämtad av mamma..

Vi ska iväg o  storhandla..

Jag ska handla o mamma får hjälpa till med lite tips..

Så får jag lite "vila" från familjen o de får en paus från mig..

Mannen är nog gladast.hahahahahaha.. skämtar bara..

Detta kort är också från i somras,från borås djurpark..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman.

Gjort min egen blogg och du är länkad dit med :):)

Många kramar Jenny

2008-11-03 @ 18:40:57
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: bibbie

kämpa på

2008-11-04 @ 05:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!