Funky Kidz

Idag hade Vanessa o hennes danskompisar den stora dansshowen!!
Tänkte skriva lite mer om det sen..Har en klåfingrig liten son
som gärna klickar lite hur som helst här så det blir en kort uppdatering...

Jenny:Bilder läggs in här snart.Men annars kan du gå in på min andra sida där kan du se en massa foton.
Men jag lägger inte in riktigt än..

Vill ni se videoklipp från dansshowen så skriv en kommentar
så skickar jag så fort ni visar er online samtidigt som mig..
Hojta till om jag inte ser er..Så får ni videoklippen..

Körde slut på ena minneskortet idag så vi fick byta minneskort i kameran
mitt i showen.haha
Bra o vara förberedd.Helst  vil jag att både john o jag fotar på samma show så man itne missar något.haha
fototokig nä inte alls.Skulle gärna vilja ha en bättre kamera som klarar  lite mer..
Men just nu kan man inte få ha något försig själv här hemma utan att pojkarna ska få tag i det.
Så det får vänta något år ..
De är ju 2 nu o de är ibland som tvillingar..Gör samma saker..
Slusan är så lugn så som tur är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!