fredag


Vi har varit lite smått effektiva här hemma idag..

En stund iallafall.haha

 Vi tömde en låda med mina gamla kläder

 som har stått i källarn sen vi flyttade hit..

 Tog släng ,spara..Det vart 90& släng..

 Så egentligen så hade vi kunnat

slänga hela lådan utan att äns titta i den..

 Fanns ju mycket fint i lådan

men allt är ju så smått nuförtiden..

 Jag är ju så stor fortfarande,

 mår inte bra över hur jag ser ut kroppsligt..

 Men jag har varken tiden

eller motivationen att göra något åt det..

 O gå promenader helt själv lockar inte..

 O nu är det så mörkt ute redan klockan 16

 så man tror ju nästan att man är ute o går mitt i natta..

 Sen så har vi satt upp lite tavlor på övervåningen..

Blandannat en tavla i johans rum..

 Med heffaklumpen,passar fint till hans skötbord..

 O så har han ju nallepuh lampan där sängen ska stå sen..

 Sen har vi ställt upp en  lampa o lagt en matta på övervåningen..

 Alltid något..

 Har väl inte fixat med tvätten så mycket som jag borde ha gjort idag..

 Glömde o tömma en maskin med tvätt men får ta det imorgon..

NU ska jag kolla klart på eftersnack sen gå o sova..

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej gumman jag tycker du är jätteflitig på att skriva blogg..en sak till du är jättefin o bra kompis oavsett om vi inte bor närmare:)

2008-11-15 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!