Danne


Imorgon ska min lilla kille Danne bus till tandläkarn i örebro..

Pga att han är så rädd för tandläkarn o han har förmodligen ett hål..

 Han har inte fått det pga för mycket socker..

 Utan det är pga andra saker, så döm oss inte .

Men iallafall så var han så rädd vid en vanlig undersökning i fredags

så de skickade en remiss till örebro..

Det var john som var med honom då,

 jag trodde att allt gick bra.

 Men när jag kom dit efter en stund

 så hörde man honom skrika o gråta ..

Det skar i mammahjärtat..

 Jag vill helst inte låta honom åka ensam dit med bara pappa..

 Inte för att det är något fel i det, men jag vill kunna finnas där för honom.

Jag vet ju inte om de behöver ge honom lugnande, eller behöva söva honom..

 Eller vad de behöver göra för att få det fixat..

 Han ska vara där 7,30..

 Min älskade lilla Danne på 3år är så rädd.

 O jag kommer att vara 40minuter bort..

Om bara mamma hade varit hemma,

 då hade mamma kunnat komma hit .

 Så skulle vi slippa väcka både johan o nessa.

 Då hade bara jag behövt gå upp förutom john o danne..

 John har iallafall lovat honom att de ska till leksaksafäfren efteråt..

Om det går bra imorgon så ska han få välja ut en turtles....

Om jag får välja så får han en ändå..

För han älskar allt med sköldpaddor, o allt med turtles..



Mamma älskar dig Danne



Kommentarer
Postat av: jenny

De kommer går bra Petra, jag lovar dig.

Många kramar Jenny



ps kolla in min blogg imorgon kväll ds

2008-11-13 @ 22:41:45
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!