bilder.

Kommer lite foton från Dansshowen..
Findus,bofors bobcats maskot "lodjuret",clownen
 o draken var där också förutom alla dansdeltagare o publiken..
O så några hockeykillar från bofors hockey..
De var med i Dinos dansskola "ler"
Ni som står mig nära  o har mig på msn kan få videoklipp om ni ber om det.

"Johan Tycker om sin Mormor!!!"




Den andra dansgruppen började..
De var en kalle kobra.



Vanessa efter sin dansshow.Alla barnen fick en ros o ett diplom..



Man får skriva en hel mening i kommentarerna utan att bli blockad.
Man får kommentera inlägget ..
Det är sällan jag blir sur för något som folk skriver till mig,
så ni behöver inte vara så fega:-)

Kommentarer
Postat av: farmor

Oj Vanessa va roligt det såg ut. Fina örhängen också Puss farmor

2008-11-30 @ 18:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!