ang kommentarer

NI får jätte gärna skriva era namn på första raden..

Jag vet vilka ni är,är enbart snälla kommentarer av mina stamgäster såklart:-)

Men ändå försök att skriva något namn.. Kanske var det fel på kommentarsrutan

när 2 styckna på bara 2 timmar hade missat o skriva sitt namn..

Pga den elaka kommentaren häromdagen så är jag mer noga med vilka som skriver här numera..

O  den som skriver något dumt  blir blockad..Så är det bara...!!!

Men  jag ska försöka låta bli o låsa bloggen,men allt beror på vilka

kommentarer jag får i fortsättningen.. För innerst inne är den elaka kommentars ägaren

riktigt snäll. Men eftersom hon inte tycker om mig  längre så  blir det väl såhär i guess.

Men personligen o jag vet att många håller med mig,men jag skulle aldrig

gå in på en blogg där jag känner personen men aldrig kommenterat förut.

O på första kommentaren skriva något elakt.

Bara för att skapa något..Hur är man funtad..Jag har sagt till personen ifråga flera gånger

ta o skriv något om du besöker mig men jag fick inga kommentarer..

O ärligt talat så var det nog längesen personen ifråga besökte mig,

innan hon skrev kommentaren..

O nu när vi inte är vänner längre ,det är hon som valde o ta bort vänskapen..

Så kommer det kommentarer om mina barn o mig som inte äns är sanna..

Som jag har sagt tidigare,enbart för att skapa o få uppmärksamhet..

Så om du vill fortsätta skriva kommentarer så skriv bara snälla..okej??

Det gäller alla..!!!


För er andra som brukar kommentera,ni har alltid varit så trevliga när ni har skrivit..

Så ni behöver inte oroa er för att ni ska bli utpekad  som elak..

Jag kan fortfarande inte fatta hur man kan välja att skriva något elakt på en persons blogg..

Jag har bara o kommer alltid att bara skriva snälla saker..

Inte skulle jag gå till en vän eller en fd:vän o skriva o klanka ner på deras liv..

Men så är jag ju 27 år också,det är iallafall några års  extra mognad..

Nä enbart snälla kommentarer vill man ha,det vill väl alla..

Kram!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Men vad trist med tråkiga kommentarer.. :S



Hoppas du slipper det framöver!!



kram

2008-11-25 @ 11:00:54
URL: http://u76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!