Varmt

Det är väldans varmt nuförtiden.. O jag har inte hunnit tänka på solsmet än o smörja in barna..
Vi försöker sätta oss i någon skugga ,under något träd på gården..

Imorgon ska jag o barnen  iväg lite över dagen o ha myspysigt med några vänner o deras barn.

NU kommer glassbilen men vi ska inte köpa något.

Hela maj består av kalas o födelsedagar så vi behöver spara lite på slantarna..

Det pinsamma är att glassbilen ställer sig utanför oss. Alltså utanför vårat hus så det är bara o springa ut o köpa.

Men jag har blivit lite snål av mig för daniel brukar ta ut glass o lägga dem i soffan på mornarna .haha..

Det är sånt spring i frysen då,nu på eftermiddagen vore det ju gott med glass men kl 7 på morgonen  då är det nog mer frukost som gäller..

Men jag tog med johan o smet ut,men jag hann inte ut förrän glassbilen åkte.

Tänkte att vi kunde köpa sånna där små goda glasspinnar som våra vänner brukade köpa i huddinge..

Men jag sa nu till Vanessa att vi skulle köpa glass  senare idag i affären..

Det är härligt med sånna här dagar då det är varmt o skönt ute men det kan lätt bli lite för varmt ute..

Barnen de sitter ute på tomten nu o leker lite..

Jag längtar tills vi har köpt hem  gungor o sånt.. Det borde inte dröja alltför länge innan vi köper dem.

Det perfekta vore om  vi hittade någon bra babygunga till johan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!