Torsdag


Igår var det alltså dannes 3årsdag.

Klockan 17 kom mormor  o grattade honom,vi  hade bakat en jordgubbstårta o en massa annat gott..

Eftersom vädret var så himlans fint så satt vi ut epå altanen,där brukar det alltid vara lite kallare än mitt på

gräsmattan  men igår var det perfekt så slapp man  få solen i ögonen..

Av mormor fick han ett paket,han får resten på det stora släktkalaset på söndag.

Men igår fick han ett jätte fin badrock o när  han hade blåst ut ljusen på tårtan så fick han fler paket av oss.

Blandannat en stor räddnings helikopter med livbåt till som han älskar..

Han leker med den hela tiden numera.. Vanessa sprang till sin kompis o bjöd med henne på fikat..

O det var verkligen uppskattat,det är så roligt när hennes kompis är här hos oss.

De andra vännerna bor inte så nära så dem kan hon inte direkt bjuda hit på en fika .

Danne fick även en sån där rymdpistol av oss som låter,en vit sak. Jag gillar egentligen inte att han leker med

pistoler o sånt men den här var okej för den ser inte ut som en pistol  utan är mer för rymdlekar..

Sen var det lite mer i paketen o den stora presenten fick han i måndagskväll eftersom vi trodde att vi inte skulle

hinna med o köpa den på själva födelsedagen..

Jag pratar givetvis om hans nya cykel ,som han började cykla på direkt när han fick den..

Jag behövde inte äns hålla ihonom eller hjälpa honom på o av cykeln..
 
Det enda jag behöver göra är att hjälpa honom att knäppa av hjälmen..

Min duktiga kille:-)


Nu måste jag gå ner ...


får uppdatera sen..
kommentera gärna,eller bara lämna en hälsning att ni har varit här.det är alltid så kul.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till er son!

Danne har blivit stor nu!

Hoppas ni har de bra!

Kramar Jenny

2008-05-29 @ 21:06:53
Postat av: Elin

ja usch det vore bättre de ;) mkt mer snyggt man skulle kunna ha :P hehe hoppas allt är bra med dej!

2008-05-30 @ 13:35:14
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!