en till bil

hej
vet ni vad min galna man har gjort?
han skulle iväg för att köpa en grind o kommer hem med en bil till sig själv..
ja han har ju inte hämtat den än men skrivit under på en..
ingen dyr dock.bara en extra bil med dragkrok men ändå..
så nu får jag våran minibuss. Den är MIN,så john får köra försiktigt hädanefter..haha
hur han kör med den andra,ja det spelar ingen roll haha.
nämen det känns stort  ,att dels ha en varsin bil o sen att jag får den stora..
vi har ju haft den i ett halvår  o jag får redan den..
han tar gärna skrutt bilen som jag kallar den,har inte sett den än men den ska vara finare än vad jag kan tänka mig enligt min man..
men det återstår o se..
men nu har vi en med dragkrok iallafall så vi kan slänga skräp oftare.haha
Jag är så glad över johns förtroende.. Helt otroligt
.Hoppas nu att jag kan vårda den lika bra som han skulle ha gjort..




Min dator kraschade häromdagen. Så nu har jag ingenting på datorn längre,inte ett enda kort på barnen .
Jag ahr inte vågat kolla men man får ju lita på sin man.. Men jag hoppas att han kan få tag på korten på något sätt.
Tänk er kort från alla 3 barnsn födelse o första tid.ja allt..Tur att jag har sparat lite iallafall på en annan sida men det är inte alla kort..

Här är ett kort från då det var varmt ute o vi badade..
min andra son:-) 8månader..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!