Midsommarafton

Idag är det Midsommarafton

Det ser ut att bli bättre väder idag än vad det har varit.

Kan nog inte ha klänning idag utan att frysa men vi får se..

Varför måste  syskon bråka så med varann? 

Det hör till o det är mycket kärlek bakom men det är lite smått jobbigt o behöva se det hela tiden.

De är ju så små..

Vanessa ska få åka med morfar på väg till midsomamrfirandet  ,

o det blir ju avundsjuka  men danne får göra det ena annangång..

Det är många som besöker min sida nuförtiden ,Det är jätte roligt.

Synd bara att ingen kommenterar av er som aldrig har varit här förut eller kommenterat förut.

Men nu ser iallafall bloggen bättre ut än vad den gjorde för några dagar sen.

Nä nu är det nog dags för mig o klä på mig. 2 av barnen har duschat nu iallafall o så jag själv..


Jag uppdaterar här sen med något midsomamrkort.

Här kommer ett kort på min jordgubbe som höll på o mogna men  igår när jag gick dit hade någon ätit upp den..

O det är inte barnen eller min man..hoppas nu att det blåa nätet håller djuren borta..




Jag försöker kolla på bolibompas hemsida med danne.Men eftersom min dator kraschade häromdagen så har allt precis allt försvunnit. Varenda litet program  är  borta så jag kan inte äns se musiken från youtube.
DÅ är det illa o det funkar itne direkt o ladda ner programmen..
Lite svårt för barnen o förstå att allt är borta när inte jag äns kan förstå det..

Hoppas ni får en bra midsomamrhelg!!
          kram

Kommentarer
Postat av: veronica

åhh vilken fin sida du har och gud vad söta dina barn är. kram

2008-06-21 @ 18:22:07
URL: http://nogg.se/inka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!