Karlskogafesten

Idag börjar Karlskoga festen..jag har precis kommit från stan så jag hann se alla karusellerna..Danne var lite blyg o trött så ha vågade inte åka någon men han fick en klubba.
Jag har shoppat en hel dle idag till pojkarna o även en munktörja till John.
Jag hoppas han tycke rom den ,vi har inte jämt samma smak men oftast..
Jag köpte bara till pojkarna idag,vanessa fick kläder varje dag både under förra veckan o veckan innan istort sett.
O innan dess fick hon en massa paket av släkten o av oss så det räcker gott o väl..
Jag är glad när jag kan tänka bara på att hitta till pojkarna o inte titta till vanessa. Flr tittar jag så hittar jag massor.
Jag har hittat en topp som hon ska få nästa gång vi handlar. en topp som hon lär bli överförtjust i..
Sen har hon velat ha en hello kitty topp rätt länge så någongång ska jag väl handla det.
Jag hittade även en pyjamas till danne idag..det behövs verkligen.han har bara istrl 86-92 annarsd o det växer han ur..

Igår var jag också på stan bara jag o barnen o då köpte jag ett par gymnastikskor till danne,han sliter ut sina skor så snabbt så det är bra med ett par till..o så köpte jag en pippi tröja till johan på lilla w.

Vanessa o john är på äventyr idag med min pappa..Fy vad fuskigt.åka omkring med pappa är så roligt o mysigt.
De ska till Hedemora o lämna in en hyrbil som pappa har haft o på vägen dit har de varit i Nora o ätit Nora glass
o ätit pappas goda äggsmörgåsar..fy vad orättvist.hahahahahaha,.Men jag är så glad över att Vanessa kunde följa med.
Det behöver hon..BLir ju en riktig utflykt.NOra är ju så mysig liten stad.

Jag ska snart tillbaka till stan o kolla på lådbilsrallyt  kanske vågar danne åka någon karusell också.
Jag ska dit med mamma..Hoppas danne träffar på någon av hans kusiner eller kompisar så han får busa lite.

Fast han har ju redan busat en massa med hans kompis LInnea idag på stan.haha..
Synd att de var tvungna o åka hem men jobbet kallade.. O så fick jag ett mms (sms med bild) på vägen hem så jag fick värsta glädjetårarna. Jag är lite chokad fastän jag visste att det skulle komma en bebis närsomhelst för min vän.
Var på tiden haha..Men den bebisens mamma har jag känt sen jag var 8år så det är mycket känslor ..
Sist hon fick barn så bodde jag i Huddinge o  då satt jag i köket o grät av lycka..
i December får jag gråta av lycka igen för då föds en till bebis men då är det barnens kusin.
Det är roligt när bebisar föds. Men är ni känsliga eller snart ska ha barn så läs inte dagens karlskoga tidning..
Där var det inte lycka kan jag säga..Men det vill jag inte tänka på då blir jag så nedstämd..
Nä men oftast så går allt bra.


Kram på er alla !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!