Karlskogafesten dag2

hejhej nu har vi kommit hem från karlskoga festen o har ätit mat från macdonalds o max..
barnen ville ha från macdonalds o john o jag från max..
jag jämförde max pommes o macdonalds pommes. vad saltade macdonalds pommesfritesen var..
bra o veta så jag inte ger johan pommes från macdonalds..lite för salt..

Vi var på karlskogafesten redan vid 15,30..o det var riktigt mysigt o sitta på picknickfilten o kolla på moraträsk o barnen åt massor med popcorn o sockervadd o festis..syrran(maria) o barnen var där o mamma..
så roligt att barna får träffa både kusiner o kompisar på en o samma dag.
sen när lotta enberg började uppträda så gick vi mot tivolit.
barna åkte en karusell ihop som jag kallar för masken o sen hade vi sån tur  så vi träffade jessica med familj..
så barna fick åka en varsin kausell med Linnea:-)  karusellerna är inte direkt billiga.kostar 30kronor styck så et blir dyrt med 2 barn som vill åka karuseller.. åkhäftet kostade 220kr  haha.då åker man nog hellre till gröna lund eller liseberg o åker karuseller för 220kr..
Vi träffade även min andra syster (helena) o vanessa o Alfons de kramades o pussades. De är så goa mot varann..
Brorsans barn såg jag också fast lite på avstånd,jag vill inte störa  den äldsta när han står
 o pratar med tjejerna så jag gick bara förbi ..:-)
Tjejerna lär flockas runt honom.
Vi träffade även på min käre vän från Säffle med familj, Så vanessa hann kramas lite mer:-)


Nu sitter barna o kollar på lite film innan de ska sova sen ska vi fika.
john har köpt hem en massa god fikabröd.wienerbröd o massa gott i förmiddags..o det hade jag missat totalt så det blir en sen fika...

Nu snart spelar brorsan o dom men det var så mycket folk redan vid 19,30 tiden så jag kan bara anta hur mycket folk det är nu..Jag gick dit med Vanessa o Daniel o vände bara.Lite för mycket folk för att ha Danne springandes.haha
o när värmlandspojkarna spelar så brukar det vara en väldans röj i alla åldrar..
Bra scen får de o uppträda på..

KOmmer lite foton sen..
Uppdaterar lite efterhand men nu sover barnen iallafall.
o kaffet är pågång..

Idag har det varit 18 besökare på denna sida:-)
Vad roligt att det är så många som kikar in här..
Även om ni inte känner mig så hojta till,man kan aldrig få för många vänner o bekanta:-)

Jajust det.imorgon skulle vi egentligen ha åkt till stockholm o hälsat på johns föräldrar o kollat på nettan o deras nya hus..
Men det blir inte alltid som man vill Hoppas vi ses snart ändå på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!