det blåser

Idag åkte vi till mölle o badade,vilken härlig väg det är dit.
Så fin natur o fina hus.o massor med hästar o får.

Det blåste väldigt mycket men det var riktigt mysigt där.

det finns en liten kiosk där man kan köpa glass o korv med bröd o kaffe..

korv med bröd för 15kr  blandannat..
barnen de badade som bara den..vanessa som annars är så feg låg i vattnet o såg ut som en sjöjungfru.haha

jag blir så glad när jag ser hur hon utvecklas o hur modig hon är numera..


Nu ska jag gå ner o hjälpa till med maten,vi ska grilla igen.haha det gör vi jämt nuförtiden..

uppdaterar här sen ..

Haha nu drar johan till daniels rum,han var nyss bakom mig här..
måste ha koll bara så han inte drar mot trappan men nu är han o leker med barnen o deras kompis ..haha


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

ha en bra dag :)

2008-06-08 @ 18:34:56
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Vibeke

Så mysigt ni verkar ha haft det! :) Smarrigt med grillat! :D

2008-06-10 @ 22:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!