trött

idag är kroppen helt konstig,det värker i hela kroppen känns det som..

Förstår inte vad som är pågång riktigt men kanske har jag fått samma virus som barnen.

Men man skulle väl inte ha ont i kroppen då..

Jag har tapapt intresset för en hel del saker nu på sistone. Det är rätt jobbigt.

Ingen ork eller intresse av att fixa med huset eller nått.

O städa känns så meningslöst. Det blir ändå så stökiigt på engång..

Kläder överallt o sånt... Men det är roligt  den lilla stunden som det är städat..haha


Under hegen så  bakade vi kanelbullar..

Så nu har vi kanelbullar i frysen att bara ta fram  om vi får besök eller vill fika..

O bara fr det så får vi inga besök haha.. Alla är väl på semester o gör en massa roligt.

I söndags så packade vi väskan o hela familjen begav sig till badhuset.

Men det visade sig vara sommarsätngt i flera veckor så vi åkte vidare till Örebro..

O tog en lunch på stan o sen strosade vi runt o kollade lite i affärer o bara hade det mysigt.

Jag gick in på polarn o pyret,de hade jätte rea nu. Men jag nöjde mig o bara titta..

Man behöver inte alltid köpa en massa kläder bara för att man är på stan.

O har man hus så vill man kanske köpa något i inredningsväg någongång istället..

Men vi hade det jätte mysigt ihop,det kändes så bra o vara i e storstad igen..

Vi köpte ju lite saker med oss hem så helt tomhänt kom vi inte för vi köpte underkläder o strumpor till barnen

o lite leksaker o saker till johns cykel så han kan fixa den..

O så var vi inne på babyproffsen o kollade på UV skydd till våran phil&teds.

Den kostade 500kr så nu vet vi iallafall hur den ser ut o så..

Ska bara bestämma oss om vi verkligen behöver den eller om vi klarar oss för denna sommar.



Just nu går alla mina tankar till o fixa dom där datatesterna o köra så bra som möjligt på körlektionerna..

Jag har bytt lärare o  han är rätt noggrann ,men han är ju betydligt mjukare än vad den andra körläraren har varit mot mig..

Han skulle nog aldrig tänka tanken på att  träta på mig sådär hårt som den förra gjorde  när jag precis skulle börja köra

min andra körlektion..

Jag vart ledsen men bad om ursäkt typ hundra gånger o gjorde allt för att klara lektionen så bra som möjligt.

Jag tycker ärligt talat inte att man ska skälla på en 26 åring  för att han tar förgivet att jag har tränat på allt hemma..

Jag har 3barn hemma 24 timmar om dygnet o jag hade aldrig påstått att jag hade övat på just dom sakerna

utan jag sa att jag hade kört lite med min man...

Så det kanske är bra att jag har bytt lärare nu så jag får se hur det är o köra med någon annan ..

Men idag är det sista gången med körlektioner förrän i början av augusti..

Men sen blir det väl desto fler.. Men det blir nog med min förra lärare då..

Får se vad han tycker om hur jag kör   efter alla körlektioner med den andra. Jag blir lite nervös av bara tanken..

Men skulle det vara något så tänker jag se till så vi alla 3 kan prata om detta för jag klarar inga fler motgångar nu..

Men det ska nog inte bli några problem men jag vill helst inte ta mer än de körlektioner som jag har betalat för..

Snålt eller inte men då får jag lägga ut ännu fler tusenlapapr än vad jag redan har gjort.

Så det bästa vore om jag kunde köra oftare o mer intensivt med john..

Men allt går inte att göra med 3 barn i baksätet.  Det är lite lugnare om man kör själv med sin handledare/körlärare..

Men först ska jag klara dom där datatesterna..

Men vem orkar stressa ihop till ett körkort.. SKilnaden vore väl om man redan hade gjort allt engång men att börja helt

från början o redan trött på det efter  2-3månader.då är det illa.

Men tyvärr så bör man ligga på samma nivå med både teorin som med körningen..

O då är nog körningen bättre.. Men jag ska inte ge upp,jag ska visa alla o mig själv att jag också kan..

Det är inte mer fel på mig än på någon annan. Jag har bara valt  familjen före körkortet engång i tiden..

o innan det så tog jag skolan före körkortet för de flesta andra tar ju körkortet redan som 18åring..

Men vem hann med det.. Jag tyckte att jag hade fullt upp ändå. Shower hela tiden o lektioner fram till kl 19 på kvällen..

ursäkta för den bittra  blogginlägget men man kan inte alltid vara glad.

Kommentarer
Postat av: sofie

känner samma som dig!!! oxå stressad över de här m körkort... men ja har ju kört nästan dagligen i 5 år så de borde inte vara problem...ne problemet ligger i teorin för mig ja hatar o plugga men nu kör ja teorii intensivt så de borde fixa sig=) har uppskriv om en månad=)lycka till

2008-07-15 @ 18:59:52
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

klart de blir jobbigt o hård plugga men ja lär mig inte annars... nu e kursen gjod bara hårdplugga hemma till provet om 3 veckor=)

Klart du oxå får ett kort men ja e faktiskt inte ens 100 på att ja klarar provet denna gången heller....

2008-07-17 @ 13:04:46
URL: http://mammatillalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!