Halsfluss


Hejhej

Klockan är 23.33 så det blir et tkor tinlägg tror jag..Haha det brukar bli  längre än vad man tror ..

När man väl har börjat skriva är det svårt o sluta:-)

Så vad har vi gjort sen i fredags då jag skrev sist..

JO vi har ju varit i Stockholm över dagen




Resan gick väldigt bra. Vi kom fram vid 13 så det vart inte sådär jättetidigt
 men vi åkte kl 10 på engång då Vanessa kom hem från mormor..

Vi åkte direkt till Johns föräldrar där även barnens kusiner väntade..
Johns mamma hade bakat äppelpaj med vaniljsås o  annat gott ,hon vet ju att vi älskar fika:-)
O fika i gott sällskap är aldrig fel.
Barna lekte o kramades en massa de hade ju inte sett varann på någon månad.
Sen åkte vi alla till Tumba  för att gå lite i affärer..Tyvärr hade affärerna i Tumba köpcentrum stängt redan
men vi hann med leksaksaffären iallafall så alla barnen  fick köpa  sig en varsin leksak..
Danne åkte i farmor o farfar bil ,för det hade han bestämt innan.. De har ju en så fin bil som han gillar rätt mycket.
Stor o fin som han säger..
Sen åkte vi tillbaka hem till johns föräldrar o åt mat (mums) johan åt massor av sin farmors goda mat.


Vi vart kvar rätt länge ,vi hade inte direkt någon brådska hem.
På hemvägen  tog jag över ratten när vi kom till Arboga.
Så jag körde hemåt  i mörkret..Jag körde mest motorväg
men även vägarbeten ,rondeller o sånt hann jag med.
Barna sov i bilen hela tiden o vi kom hem vid 23,30 tiden.

Dagen därpå  tog vi en vilodag. Det behövdes kan jag säga.Jag fick rätt mycket intryck av att köra från arboga
mycket nytt o nya hastigheter o följa mm..
Men nu kan jag det också..

Igår regnade det under hela dagen så mamma åkte o hämtade Vanessa så hon fick sova över hos henne.
Där hade hon riktigt kul hon hade sin kusin LIam där  också..
O de trivs ju så himla bra ihp dom där två.
De är så lika varann,på både sättet o så är de ju exakt lika gamla.
 Bara 2dagar mellan dem. Fast den ena är född i Huddinge o den andra i Karlskoga..
Fast nu skiljer det bara någon kilomter mellan dem o inga 25mil så det är ju bra..
Iallafall så var väl inte Vanessa sådär jätte pigg igår för hon kom hem idag med 39,5 graders feber..
O eftersom hon har tecken på halsfluss så blir det till att besöka vårdcentralen imorgon.


Korten  i dagens blogg är tagna under  Stockholmsbesöket. Här ovan är det Vanessa o hennes kusin Alice.
Som snart fyller 3år.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!