FRedag



Så var det då FRedag o solen skiner idag med:-)
Härligt med sommarvärme..
Idag har vi bara varit hemma o tagit det lugnt ,tvättat o så..

O igår  var jag först till körskolan o gjorde 2 pärmar så nu är pärmarna klara..
Jag är rätt stolt över mig själv.Kanske inte är så stort för er andra men för mig är det en rätt så stor grej.
Ha orkat gå o göra dessa pärmar  o att jag gjorde både 5:an o 6:ans pärmar direkt efter varann var så skönt..
Så nu ska jag fixa med datatesterna på kvällarna o helgerna här hemma o dagtid på körskolan .
Underlättar enormt  när man har 3småbarn hemma om dagarna att man kan få göra dem på kvällen o på helgen.
För på dagarna vill ju jag umgås med barnen o göra något med dem.
O man ska laga mat o greja..
Iallafall efter att jag hade varit på körskolan så åkte vi till mamma o fikade o badade i sjön.
De har både   sandstrand o brygga (allt är deras eget)  så barnen plaskade omkring i vattnet o jag passade på o simma lite ..
Sen var det dags för nessa o sova över hos mormor  så då bytte vi barn med varann haha..
Så danne  o vi åkte hem o nessa fick stanna kvar..
Så skönt för dem o kunna vara själva hos mormor lite då o då..
När det är de själva som har frågat oss om att få vara där..
De sprang själva till oss o frågade  om de fick sova över där,
vanessa frågade om morgondagen o danne frågade om just den dagen..
Så imorgon bitti innan vi åker till stockholm så ska vanessa bli hämtad hos mormor.
Så vi får med henne till hennes farmor o farfar.haha

Nu kommer lite fler foton från då vi var i lunedet o kollade på djuren i tisdags:-)
Här kommer ett kort på mig o min Man"love"
 Det är inte direkt ofta som vi kommer med på ett o samma kort:-)




Här är våran mellersta:-) MIn först födda lilla son:-)




Några kalkoner såg vi också:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!