Packa o Melodifestival

Jag är lite små seg så då kan det vara skönt o fixa dagens blogg.
Idag har jag gjort massor och klockan är bara 17.00
Vid 10 tiden gick jag iväg med Vanessa,johan låg i vagnen förståss:-)
Vi promenerade till hennes dans.Hon går på Funky Kids.
Medans jag satt o väntade tog jag mig en kopp kaffe o passade på att prata lite med de andra som satt o väntade.
Efter dansen gick vi förbi godisbutiken där de har en massa olika sorters tidningar,godis,lite finare små godis,filmer,chips..ja allt förutom frukt.
De hade tillochmed alla hjärtans dag presenter. En affär som jag kommer att besöka igen.
Ja om man vill ha färdig sallad eller smörgåsar har de det också.
Som pressbyrån ungefär.Fast utan kaffe.

Vi handlade lite godis och en pysseltidning till Vanessa och lite annat.
Sen har vi varit hemma.Vanessa var ut eo lekte med sina kompisar o sen åkte de med deras mormor till Nobelhallen.
Deras kusin är med o spelar hockey cup där idag o imorgon spelar hans storebror.
Det blir nog väldigt kul för Vanessa o Daniel.
För de har aldrig varit på Hockey förut o nu är det ju 11 åringar som spelar plus att deras andra kusiner o mostrar är där..
Så de lär vara rätt trötta i kväll när de kommer hem.

Ikväll blir det melodifestivalen.
Hoppas Amy Diamond får bra med poäng.

Dagens foto blir ett kort på Danne (mellanbarnet)när han var yngre.
Jag gillar det här kortet .
Det är som ett citat "Jag går min egen väg"
Ha en Trevlig Kväll!
Kom snart tillbaka!

danne som liten.våren 06


Kommentarer
Postat av: Vibeke

Hrm, jag ser inget kort på Danne... :S
Roligt att gå och kika på hockey! Du kanske får värsta hockeyproffsen till barn sen! ;)

2008-02-09 @ 20:23:17
URL: http://beckorell.se
Postat av: Mia

Oj, va du skriver... Hinner inte med att läsa... =) Gulligt kort!!

2008-02-10 @ 14:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!