Fredag

så var det fredag.
Dagen började lite med tankar som:oj hur blir det nu.Men tankarna vart mer positiva efter en stund.
Innan frukosten så badade jag Johan ,han plaskade o hade det mysigt.
När vi skulle äta frukost så kom min man John hem så vi åt frukost hela familjen idag.
Sen har vi inte gjort så mycket mer .Daniel tog ett bad förut o vi åt nyss lite Lunch.
Vi skulle ha fått besök idag men vi skjuter upp det några dagar så alla hinner må lite bättre.
Så det blir att fika själva idag .Idag blir det ingen slät kopp utan idag blir det med en kanelbulle o en kaka som vanessa själv har valt ut.
Jag gillar när barnen själva väljer ut i affären ,kommer med lite tips på vad vi kan äta o så..
De kommer oftast med väldigt bra tips.Som sist jag stod o velade bland frysdiskarna då kom Vanessa med en idé om att hon o Danne kunde äta fiskgratäng så valde jag ut lite annat gott till mig o John.
Nu ska jag gå o slå på lite musik till barnen,de vill dansa lite.
Kommentera gärna efter era besök :-)
Det är alltid så kul o läsa att ni har varit här o så..






jag o barnen


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!! Kul att du att du skaffat blogg. Lägger in dej på min blogg som länk om de är okej så jag lätt hittar till din sida. :-))

2008-02-08 @ 14:24:31
URL: http://angelhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!