FÖrmiddag

Idag verkar det bli en lugn dag.
Johan ligger o leker i lekmattan o Daniel han sitter o tittar på tv:n.
Vanessa hon sover o jag ska snart göra lite kaffe.
Jag har hunnit bada Johan innan jag behövde göra frukost till danne..
jätte bra med badbaljan men jag skulle behöva en sån där som de kan ligga på ,vad det nu heter.så jag slipper hålla i honom hela tiden,han håller fast sig i badbaljans kanter..
"Bäst att hålla i sig"

Nu ska jag gå o göra kaffe o äta lite frukost.medans det är så lugnt här..
Jag stör mig på den där svarta saken som är över hela bloggen men jag vet inte hur man får bort den.så hoppas den flyttar på sig..

johan 4månader o nessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!