VP

Så nu är Vp:s julskiva släppt.

O deras spelning i kyrkan var väldigt bra..

Jag o slusan åkte dit till kl 19..

Åkte med pappa dit..

Var en himlans mysig  konsert.

Med en massa fina julsånger..

O man fick sjunga med om man ville..

O ni känner ju mig,självklart sjöng jag med..

Julmusik o i kyrka..Då är det som roligast:-)

Blir en sån akustik i kyrka,hehe..

Jag har många minnen under mina år som lussefirande..

Åren under gymnasietiden minns jag som bäst..

Men det var väl då som jag sjöng som mest..


Efter spelningen så sålde de julskivorna för 100 kronor..

De finns att köpa på ojojoj också from idag..

De finns vid kassan;-)

Jag hade sån tur att jag fick pappas skiva som hann hade köpt till sig..

Tack pappa!! Inte för att du läser här men ändå:-)

lägger eventuellt in bilder senare..

See ya

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh vad mysigt de låter.

Många kramar Jenny

2008-12-05 @ 23:37:00
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!