Tankar

Häromdagen fick jag ett gott råd om att inte vara så hård mot mig själv..

Det är något jag verkligen måste  ta till mig..

Om man skulle fråga mig så skulle jag nog säga att jag inte duger till någonting.haha

Men så ärlig ska man nog inte vara.haha


O sen är det så att man inser nog aldrig hur bra man har det..
Som jag tex jag bor i det huset som jag verkligen ville ha,
men ändå så är jag inte helt nöjd..
Är man bortskämd då eller blir man aldrig helt nöjd med livet..
Kanske är det de tankarna som gör att man gör något åt det o kanske gör det lite finare i hemmet.

Danne när han var en liten skrutt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!