svarar på kommentarer

svar på kommentarer i ett inlägg istället för att skriva efter era kommentarer:


Vibeke: nää inte är det någon pik..ursäkta om det lät som det..
Jag trodde helt ärligt att du inte var här så ofta ..O att jag skrev att det fanns york keramikfigurer var verkligen inte en pik mot dig att just du måste gå in dit..
Det finns fler än du som gillar hundar o kan hundar..
Jag kunde lika gärna ha skrivit cavalier king charles spaniel men york lät bättre..
Men nu har jag gjort om den meningen till något mer allmänt så det inte förknippas med dig..


Sen är det så att jag kanske försöker skriva om något som jag vet intresserar mina läsare..
Ibland kan det vara en av anledningarna till att jag skriver om ett ämne eller tipsar om något.
För att jag vet att någon /några är intresserade av just det..



En sak till låt mig få skriva om VAD jag vill.
sålänge jag inte är elak mot någon som inte  förtjänar det  så borde det vara okej,...

O sist jag skrev om någon särskild så tog jag bort det så fort diskussionerna var avslutade..

Det är vid  sånna här tillfällen som jag funderar på varför jag bloggar överhuvudtaget..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!