sur

Varför ska det vara så svårt o låta någon få vara på toa ifred.

Har man låst dörren behöver man inte stå o låsa upp dörren med en kniv.(ingen stor vass kniv nu alltså)

Detta håller min dotter  på med numera.

Först så står vanessa o johan o leker ,sen tar jag ut dem från toa

o går in själv..Man ska få vara på toa själv.

Nä då ställer sig min 5åring o  rycker i dörren.

O så tar hon en kniv o låser upp..

Varför..Bara för att man har småbarn så ska man få gå på toa i fred.

Man ska inte behöva tala om för HELA familejn varför man vill vara ifred.

Om det är så lite som att man bara ska kamma håret eller sminka sig lite..

Så har man låst så ska man få vara ifred. Men näää..

Jag blir så sur....Fine om man måste ha dörren öppen för att man har en liten bebis hemma o se till.

Men när hela familjen är hemma o pappan står i köket..

Då ska man allt få vara i fred.

Kommentarer
Postat av: Nettan

lite charmigt :) men förstår dig fullt ut=)

2008-12-04 @ 20:34:37
Postat av: Mia

Jag känner igen det där... Att få kissa ifred är en lyx!! =) jag passar på när jag är på öppna förskolan, då tittar en av fröknarna till Plutt (ÖF är lite personligare här än i Kga) så jag får sitta där en stund, ENSAM... Skulle aldrig hända här hemma... haha... Jobbigt, men samtidigt charmigt som Nettan skriver...

2008-12-07 @ 00:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!