snö

Det har kommit rätt mycket snö här hos oss  i örebro län..

Jättemysigt. Blir så mycket mysigare när det är snö ute än en massa blask eller när det är kallt o mörkt ute..

Ska lägga in bilder sen,måste bara ladda kameran igen..

Vad konstigt det känns o bara ha en kamera,

ja jag vet.det är inget värdsligt problem bara vi som är så bortskämda med att ha 2 kameror..

Men som idag,jag hade (trodde jag) laddat kameran hela natten

men jag märkte i morse att jag hade missat o  sätta i kontakten.hahaha

Inte undra på att laddaren inte lös.. Men jag hann ladda lite innan vi skulle åka.

Men det vart ju inte så mycket kort tagna som jag hade velat..

O  någon kamera på min mobil har jag inte heller längre..

Så mms skickas från  johns mobil..

Men huvudsaken är att jag har en telefon o ringa på sålänge..




Visst är snögubbarna fina,dessa är  från Gertruds keramik .

Klicka på bilden så kommer ni till hennes webbutik..

De har  hundar,katter o andra sorters keramik figurer..  En massa fint finns det där..

Kommentarer
Postat av: Vibeke

Haha, var det en pik? ;) Vilken fin pepparkaksgumme och gubbe dress du hittat åt barnen! Mycket roligare än de vanliga luciadressarna! :) Trevlig Lucia till hela familjen! Kramis

2008-12-13 @ 15:04:26
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!