såg

såg att det börjar bli längesen jag uppdaterade nu.
jag som annars bloggar flera gånger dagligen.
vi håller på o packar här hemma..
så svårt o veta vad man ska ta med sig till sig själv o barna..
Man ska fira jul o de får ju julklapapr osv..
Så kanske behöver man inte ta med så mycket kläder som man gör..
O vill de vara finklädda på julafton elelr ha slapparkläder på sig?
Lite jul flin vill man ju vara ,det är ju trots allt bara julafton en gång om året..

Jag har kört  idag

sen åt vi Våfflor,grädde o sylt till lunch..

O sen ska vi äta Lasagnette till middag..

Ja så mycket mer hade jag inte o säga.

Rätt meningslöst inlägg faktiskt..

Men jag uppdaterar nog lite senare idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!