rea

Idag har  familjen  åkt till lite  olika ställen.

Jag körde hela tiden,känns helt naturligt att jag kör numera.

O när jag inte kör så känns det som förspilld tid..

Vi åkte till zoologiska för att köpa lite sköldpaddsmat,,

Vi brukar använda 2 sorters mat till honom(är en tjej men vi är vana o kalla honom för han).

Men de hade bara den ena sorten,den med räkor (tror jag att det var) hade de inte..

Får hoppas att de köper hem den nu när de vet att det finns en efterfrågan..

Sen drog vi till Hammarö juridiska ,kallas också för skrotboa..

Den ligger i bråten,de har väl inte haft öppet på några år men nu har de öppnat igen..

O där fanns det massor med julsaker,tomtar,julgardiner,dukar,julbelysning..mm..

O allt var det rea på,alla tomtar o julpynt var det dessutom 1/3 av priset på..

O allt med röd prislapp var det halva priset på o det var en hel del ..

Mycket halva priset på leksaker o sånt..Vanessa ville ha en sån där dokhuvud som man gör frisyrer o sånt på..

SÅn där man hade som liten o sminkade o så men den här sminkar man inte på utan gör en massa frisyrer..

Den var det också halva priset på.
o även en sån där xylofon eller vad de kallas sån där man har en pinne o så sår man på tangenterna..

Vi köpte inget,det är roligt bara o strosa runt o upptäcka nya ställen..

Jag körde sen vidare till coop forum o där var det 25% på leksaker..

Kan ju behövas när de är lite dyrare på vissa saker jämfört med maxi.

Som tex laptopen till barn där är maxi billigare..

Men det verkar som att det är många affärer som börjar med rean redan nu...

Ljudfabriken tex börjar me rean idag..

Kommentarer
Postat av: Nettan

¨¨ älskar REA=)

2008-12-19 @ 16:48:14
Postat av: Mamma

Jo, men det stämmer dom har visst börjat med rean redan nu före jul.Bara för att folk ska ha råd att handla mer nu i kris tider sa dom på TV. Det är ju bra det. Fast det här är första året i hela mitt vuxna liv som jag vart klar med alla julklappar 2 veckor före jul, och då blir det rea fem dar före julafton!!! Kram på Er familjen.

2008-12-19 @ 22:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!