önskelistor

Håller just på med barnens sista önskelistor för i år..

Börjar bli lagomt mät tpå allt som har med leksaker o julklappar att göra..

Alla ska ha sina egna önskelistor av  alla 3 barnen..

Det finns sån uppskö av saker  o det ska vara någorlunda bra saker också.'

O inte bara för att de ska önska sig saker..

Men jag ska väl inte klaga.. För  som mamma har man inget val.haha

För pengar är de alldeles för små att få ,o rätt opersonligt..

Vanessa vet ju vem hon har fått saker av men pojkarna är så små ..

Vi är absolut inte otacksamma av oss men vi tänker på barnens bästa..

Kanske när de är runt 10 år,kanske de kan få en slant o så får de välja ut sina egna leksaker..

Men då ska personen ifråga helst vara närvarande så det är just den personen /dom som har gett saken..

Sånt är viktigt för mig .. Barna ska inte bara ha saker hur som helst,utan de ska veta vem som har köpt det.

O vem man ska tacka.. 

Nu iår var det väldans smidigt ändå för mamma hon har ju alltid vetat vad barna vill ha..

Hon är så mycket med dem.. Men visst hon kan ju behöva lite tips o råd om storlekar  o sånt hon med..

Barn växer fort o som mor o farföräldrar har man oftast inte bara ett barnbarn"ler"

Morfar är också väldigt mycket med dem  o iår  fick de visa honom på ett ungefär vad de vill ha av just honom..

Det var nog riktigt kul för barnen o få  visa vad de ville ha i affären..

Lite försiktiga först men sen så hittade de vad de ville ha o så vips var det en hel del saker.haha

Nä nu ska jag återgå till min ursäkta Daniels önskelista..

Försöka få med så mycket vettiga saker som möjligt..

Men jag är  rätt mätt på det här.. Det är inte den första önskelistan som vi har gjort den här vintern..

O helst ska det inte önskas 2 gånger,o man ska checka av så det någon inte köper kan någon annan köpa osv..

Men vanessas önskelista var himlans lätt o göra..

Där vet jag exakt vad hon vil ha o när hon sa det hon ville önska sig av just dom så  vart jag inte direkt förvånad..

Vad johan ska önska sig har jag ingen aning.. Han behöver säkert en massa saker men jag orkar inte för i kväll..

Förlåt om någon tar illa upp,jag kan inte formulera mig bättre.

Men jag står som vanligt över det jag skriver..

O menar för det mesta alltid väl,o det gör jag definitivt nu med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!