MItt i natta

Haha  nä inte är det mitt i natta jag sitter här men det känns som det

för det är så mörkt ute.. Men klockan är 7,20.

John hade ställt väckarklockan på 7 men han har varit uppe med danne o gett honom hostmedicin

under natten  så han får sova en stund till..barn vaknar ändå kl 8 så.

Jag är så hungrig så jag kan ändå inte sova ,kanske är lite pirrig ikroppen.

Jag har bestämt att jag ska köra till filipstad iallafall idag,det är nog varning för halka i sverige..

O någon konstig vind eller nått. Men jag tror att det ska vara som vanligt fram till filipstad iallafall,

sen lär all trafik komma..För det är nog många som åker idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!