Kalas igen

Idag var vi på kalas igen.

3:e gången den här veckan..

Så nu är kalasen avklarade ,men vi har ett dop att gå på lördag.

Det blir roligt..Hopaps bara att jag hittar något att ha på mig..

Det ekar  i min garderob..När jag väl hittar något fint i garderoben,

något plagg som jag minns att jag kände mig lite fin i så är det för stort..

Inte för att jag är smal,nää absolut inte.

Jag är fortfarande väldigt stor men ändå så har jag ju blivit mindre

sen jag fick johan.   Tack o lov för det.hahaha

Ska väl inte klaga direkt, jag gör väl inte sådär jätt emycket åt min vikt heller..

Men öka  klädförrådet vore ju ingen dum ide..

Så om det är någon därute som funderar på vad Petra vill ha i julklapp.

Så behöver jag lite nya kläder..

Inga presentkort,det blir så svårt o inte sådär jätte roligt..

Men visst,hellre presentkort än inget alls.

Men helst att det är ett plagg.

De kläder jag har fått förut i tiden i julklapp har jag ju varit väldigt nöjd med..

Jag har väl inte hittat min stil än,har väl ingen direkt stil..

Så det är nog ganska så lätt o hitta till mig ändå..

Tunika,toppar,byxor o sånt..

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!