Juldagen

JUldagen har varit jättemysig...sådär som en juldag ska vara..


Med massor med snö,folk som är glada,julstämning,o ,en massa pulka o snowrace åkande..

O så Mojje..


Mojje var o spelade i sälen idag,han från Lattjo Lajban...

Vanessa vart kompis med hans barn på engång...

De lekte jätte bra ihop ,hade snöbollskrig osv..


Så efter en massa lek o bus i snön  så var det dags o se uppträdandet.

Finns det någon mamma runt 27 år som kan dom här låtarna frågade han publiken..

Hahaha jag hade inget val än o räcka upp armen.hahaha

Såklart jag kan låtarna...

Jag gillar ju istort sett all musik ...

Lär lägga in en massa foton sen när vi kommer hem..

Tror inte att jag orkar pillra med en massa sånt nu..



Men ni får ha det så bra så hörs vi..

O alla ni som har mitt nya mobilnummer sms:a gärna,det är alltid kul med sms.-

O så har jag inte kvar knappt hälften av alla  nummer..
O det är rätt trist..
Har ni inte mitt nya nummer så maila på [email protected]
så mailar jag det..

Vibeke:

Du kan väl sms:a mig så jag får hela ditt mobilnummer,har försökt mms:a dig men en siffra fattas...kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej Petra.

Önskar att få ditt nya nummer.

Många kramar på dig Jenny

2008-12-25 @ 21:08:58
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: nettan

ååå vart är alla uppdateringar sötnos!

2008-12-28 @ 11:18:04
Postat av: Vibeke

Kom på under julen att jag inte fått ditt nya nummer så att det inte gick att messa då. :( Men jag mailar över nummret till dig så kan du skicka det nya så att jag kan lägga in det i telefonen.

2008-12-30 @ 09:12:56
URL: http://beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!