hälsningar

hejhej!!

har precis fått internet här.. funkade aldrig igår..

o mms funkar inte o skicka o ta emot men  jag ska kolla om vi kan fixa..

vill ju se de fina bilderna som jag har fått både i går o idag..

o skicka mms till nettan:-)

Men  jag  kan gå in på telias sida o kolla  med koden som jag har fått på vissa..

Så  hur är det i sälen då..jo det är himlans mysigt..'

stugan är lagom  stor o mysig..

Det är  2 lagomt stora rum med våningsängar..

danne o vanessa hittade sina sänga på engång då vi kom igår..

nessa sover längst upp o danne  sängen nedanför..

funkar perfekt.

o jag o johan i andra  rummet..

Danne längtar till tomten o vill att tomten ska komma med RORRI..

För det har han önskat sig..men vi som har köpt  saker o film med rorri har lämnat det hemma..

för vi tog inte med oss alla julklapparna hit  utan de får av oss o de andra på julafton

o så får de mer sen när vi kommer hem.. Danne kommer bli så nöjd med sina paket

men visst får jag lite dåligt samvete att jag lämnade just rorri sakerna o filmen hemma..

kunde ha tagit med filmen iallafall men som sagt  de blir så tacksamma av allt de får

o han får ju rorri sen i kga.. så han överlever nog julen.haha


Just nu är  danne o nessa  med mormor i hennes stuga..

hon har en mindre stuga än oss,sån som vi brukar ha annars..

O de har så kul där hos henne..

Vi har ju varit ute en hel del också idag..

Nessa o danne fick skidor i morse av mormor o åke..


Så nessa har åkt skidor  idag,går riktigt bra för lilla nybörjaren.haha

O danne åkte snowracer som de fick av morfar i julklapp redan i fredags..

o johan har sin babypulka...

Nu ska jag gå in på  sälens hemsida o se när mojje uppträder..


hälsningar från sälen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter mysigt.

Ha de bra.

Kramar

2008-12-22 @ 18:06:44
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter som ni har det jättemysigt...kram till Er alla..puss

2008-12-22 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!