första dagen

första hela dagen hemma igen efter sälen semestern..

Sitter mest o kollar igenom alla foton vi tog,o minns allt det mysiga..

Några av dem som vi firade julen med har redan bokat för nästa jul där..

Jag står i valet o kvalet...

Åker vi med nästa år också så MÅSTE john få åka skidor ,o gärna jag med någon av dagarna..

Jag hade bra lust o åka skidor ena dagen men jag orkade inte låna allt inför en skiddag..

Men det var en sån himlans mysig stämning o gemenskap där.

Barna kunde springa till någon av kusinerna eller mormor när de ville..

Kusinerna Liam o Amanda hade tillochmed sin farmor o farbröder där..

Så de kunde  springa precis som de ville o ha båda släktena hos sig samtidigt..

Satt john o jag o barnen vid brasan vid skidbackarna så kom alltid någon förbi o sa hej,

eller pratade om något fastän man aldrig hade sett varann förut..

Tröttnade barna på all pulka/snowrace åkande så kunde de gå in till lekstugan

o bygga med lego o lära känna andra barn..

Eller gå med oss till någon värmestuga eller bageri o ta en fika..


Eller gå tillbaka till stugorna  o slappa lite o sen gå ut igen..

Det är mysigt o resa tillsammans med andra.


Dagens kort:johan från första dagen i sälen..Glad liten buse..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som ni haft de mysigt i sälen.

Jag har aldrig åkt skidor eller varit i sälen eller åre.

Är de dyrt?

Kramar Jenny

2008-12-29 @ 18:14:02
URL: http://bellaprincesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så himla sött foto=)

2008-12-29 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!