Hösten 08

Vad glad jag blev igår när jag sg att min besöksräknare stod på 19 besökare..

Mina besök på bloggen är inte inräknade ,jag brukar annars bara ha 13 besök varje dag

så det var lite överraskande att det hade ökat.

Nu ligger besöksantalet på 9 besökare och klockan är 13,10.


Som jag skrev igår så märks det att sommaren håller på att ta slut.

Så trist men skönt för dem som jobbar o börjar i skolan igen för höstterminen

så slipper de tänka att de kunde ha åkt till stranden idag istället..

Jag försöker se det lite positivt..

O sen så om hösten nu börjar närma sig så är det ju inte sådär jättelångt

tills mina barn får en till kusin.. Det blir fort december.hihi

O kusiner är det bästa som finns för mina barn så det är roligt..

O sentimental som jag är så är ju jag givetvis överlycklig så fort någon

i släkten eller mina vänner får barn..

Barn är livet,därför har jag 3 styckna.. Jag samlar på dom.hahahaha


Jag känner mig glad idag,jag sitter liksom o skrattar för mig själv när jag skriver..

Precis sådär som jag gjorde som barn,o apropå petra som barn så har min syster

hittat likheter mellan mig o min lilla dotter.. Min lilla slus o jag är lika på sättet.

Hon skrattar också försig själv när hon sitter o kollar på film.

O att hon älskar kläder,att sjunga o att dansa gör henne bara ännu mera lik mig.

Men däremot så är hon nog bättre på att dansa än mig fast jag har alltid gillat det.

Men det är nog mycket tack vare hennes stora intresse o att hon har gått på Funky KIdz i ett år..

O nu snart så börjar höstterminens dans igen..

Jag har redan köpt en ny dansdräkt till henne men det behövs nog lite mer nytt

för hennes kommande höst som dansare..

O så har vi planer på att hon ska få börja på gymnastik igen..

Hon började på redskapsgymnastik som 3åring i huddinge o gick på det i 1år

sen på hösten flyttade ju vi till kga o sen dess har hon gått på dans..

Det finns ett Karlskoga sport academy numera här i stan..

Där 5-10åringar får testa olika sorters sporter..

En gång o veckan under hösten..Kolla in på www.swedensportacademy.se

o klicka in på eran stad..

Vi funderade lite på det till slus men det blir nog gymnastik istället..


Något mer som hnder i höst.

Hm låt mig tänka.. Jag fyller år ,27år ..Den 16 sep

Men det roligaste är att min lilla Johan blir 1 helt år den 20 september..

Känns helt overkligt.. Han föddes ju nyss,haha.

Det här året har ju gått så fort.. Flytt från huddinge till kga..

Flytt från lägenheten (den var en stor lägenhet på 3 våningar) till vårat Hus.

På bara ett halvår så vart det 2 flytt..

Lite jobbigt men så roligt att vi inte behövde bo i lägenhet så länge

förrän vi fick tag på det hus som vi ville ha..

Sen har ju john bytt jobb rätt mycket.

Mycket för att vara honom,han har ju annars jobbat på ett ställe i 10 år..

Men det var när vi levde i stockholm..

Nu har john o danne kommit hem från byggaffärn..

De har köpt reglar o grejer så de kan fortsätta på Johans rum.

O under tiden de var borta så har jag fixat med tvätt o grejer i tvättstugan..

O innan det så gjorde vi en storstädning i sovrummet..

Skurade golv o sånt. Vi är effektiva idag..

Hoppas det fortsätter så efter lunchen som snart ska påbörjas..

Barnen åt frukt förut så vi fick skjuta lite på lunchen.

Nu ska jag gå o fixa med lunchen o ta fram pärlplattorna till Vanessa..

Sen blir det väl till att stryka en pärlplatta eller två..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!