undrar om

Ibland undrar jag allt om folk har glömt bort mitt mobilnummer..

Ett litet sms kostar inte mycket,men ger mycket..

Man kan faktiskt höra av sig ibland det måste inte alltid vara jag  som ska höra av mig..

Synd att inte folk kan fatta det också..

Men det är deras förlust..

De som hör av sig till mig när jag inte hör av mig  till dom är mina riktiga vänner i guess..

Man är 2 om en vänskap tycker jag..

Så kram på er som hör av er  när jag inte har gjort det.




Nu snart ska vi äta mat sen ska vi fixa marängtårtan som Danne ville ha till dagens fika.

O så har vi fått hem min dotter igen haha.. Hon vart hemskjutsad av sin ena moster..

Hon o kusin vitamin har sovit över hos mormor..

Skönt o sova där när vi kom hem så sent igår..

Men det var riktigt kul igår..Jag o mina systrar skrattade rätt mycket ihop..

Så härligt o träffa systrarna lite oftare..

Så hur var mamma o peråkes kök då?

Ännu finare än vad jag hade trott..

Så jädra nice..Riktigt lyxigt om man får säga så..

Det är roligt med kök där det visar äns personlighet o stil..

Jag är himlans nöjd med mitt kök o jag har istort sett bara fått komplimanger för köket..

O komplimanger är verkligen något som mamma o peråke fick igår..

Det var liksom wow hahaha..Vi är lite knäppa i våran släkt ..

Men jag gillar allihopa a lot:-)


Man kan lägga en kommentar  efter sig om man vill.

Först när jag har godkänt den så syns den..

Jag läser alla mina kommentarer,men ett krav är att de ska vara snälla..

O det har alla mina kommentare varit hittills..

Kommentarer
Postat av: Jenny

HEJ min vän!

Hur e det med dig?

Jag läser din blogg VARJE dag :):)

Ha en trevlig helg!

KRAAAAAAAAAAAAM

2008-08-30 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!