Me&i

idag hade jag äntligen min me&i visning.

vi vart en del,inte så många så det vart en högre värdinna rabbat för mig men det var lagomt med folk.

O barnen lekte o hade kul ihop..

Mumsig fika hade vi fixat också. rabarberpaj o äpple o kanel paj o kakor:-)

Barnen hade  tom o jerry kakor också:-)

Vi köpte en del kläder idag,bla 2 tröjor avr till nessa o danne.

2pack med strumpor till nessa o ett hemligt plagg till danne o så 2 par kallingar till min man:-)

Någon gitarr body till Johan vart det inte idag..

O mamma kläderna (ej gravid kläder utan för mammor) var allt bra fina

o byxorna o mysjackan skulle allt vara mysigt o ha nu i höst.

Fanns en del fina tights också o jag vet ju att nessa passar så fint i me&i tightsen men jag tänkte att det nog snart blir kallt o mörkt ute..

Fast det är väl då det behövs kan jag tänka mig..

O fotbollsbyxorna o jeansen var bra fina men man kan ju inte köpa allt..

Det  ska bli kul o få kläderna om ca: 2 veckor..


Är ni nyfikna på me&i kläder så kolla in www.meandi.se

Danne har nu bara 2 me&i tröjor en av dem ser ni på framsidan .. Men snart så har han 4-5 tröjor..

Det hemliga plagget vet man ju inte vad det är ,bara att det är till pojke strl 98-104.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!