hösten

Börjar inlägget med ett lite höstigare foto som jag tog för några dagar sen..



Idag är det lite höstigt ute tycker  jag..

Jag har precis kommit in från att ha varit ute en massa med barnen..

Danne o jag har cyklat en sväng förbi på cykelvägarna o sen hemåt genom skolan..

Det är riktigt mysigt o ta en cykeltur med danne..

Han har ju sen han fick sin cykel i våras ,varit så duktig på att cykla..

Direkt när han fick sin cykel så satte han sig på den o cyklade iväg  ,

Vanessa som också fick en ny cykel i våras har inte använt sin så mycket..

Hon tar hellre sin sparkcykel när vi ska ut o gå lite ihop..

Just nu är hon ute o leker med en massa kompisar..

O pojkarna o John sitter o väntar på att jag ska komma ner o ta en fika med dom..hihi

Lägger in ett foto på Johan,märket på kinden är borta nu..

Det läkte jättefint..





Uppdaterat:

Igår kollade vi på en rolig film..
Morgan Pålsson Världsreporter.

Den var riktigt rolig, den är svensk men  de pratar inte svenska hela tiden..
Det är mysigt o kolla på film om kvällarna..
Hoppas vi snart hittar någon mer bra film.

Försöker lägga in en låt från youtube här..
SKa ju gå att länka...
Någon som känner sig snäll idag o vill tala om hur man gör?"ler"
För jag vet att man kan länka till låtar ..


<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hdJN0ss7jA0&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hdJN0ss7jA0&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>




Hejsvejs  !!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Mysigt att cykla ihop...gjorde vi hela familjen för nån vecka sen=)

2008-08-31 @ 15:50:38
Postat av: Vibeke

Gud sån vacker höstbild! Ser nästan ut som det är målat! :D Kramis

2008-09-01 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!