grattis

Idag fyller min Vän Vibeke år!!!


Grattis vännen!!!






Idag tog jag mig en sovmorgon. Det behövdes nog fastän man känner sig lite smått förvirrad när man vaknar o tittar på klockan..
oj har jag sovit så länge..

o går till köket,där är det  städat o fint..

Jag blir lite smått förvirrad. Familjen hade ätit frukost. Johan hade fått på sig en tröja i strl 86..

Shit alltså den kunde ju Danne ha  i höstas.. Så fort det går..

Men annars har Johan 80 men det är bra att han kan variera lite..:-)

Nu ska jag  gå ner till familjen. Jag smet upp för att gratta min vän på msn

 eftersom jag inte kan skicka några sms alls idag..

o så fastnade jag här som vanligt.haha

Så ni vet,får ni inga sms idag så är det itne för att jag har glömt bort er eller för att jag itne vill svara på sms..

Jag tar igen det sen när allt funkar igen.. Men jag kan ta emot sms ,det är ju viktigast."ler"

Nu hör jag pojkarna i trappan..Tur att john står bakom så lillbusen inte ramlar..

Danne säger till Johan "Johan du kan ramla..pappa bär johan.."

Vet  ni varför Johan klättrade i trappan?

Jo han behöver byta blöja..

Är inte sånt lite tidigt. Så fort han har bajsat så klättrar han uppför  trappan..


Han är min lilla bus...





Kortet här är taget under juni 08.



Idag är det inget vidare väder.

Men ajg hoppas det blir lite bättre så barna kan gå ut o åka rutschkana o gunga

 nu när de äntligen har sånt på tomten..

Vi har fortfarande inte ställt dem på plats..

Men jag tror jag vet vart vi ska ha dem nu,,,

Avslutar  förmiddagens inlägg med ett  lite annorlunda kort:-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du har haft en underbar dag.

KRAMAR JENNY

2008-08-26 @ 18:32:52
Postat av: Vibeke

Haha, missade helt att du skrivit grattis här! :D Tack så mycket! :D Nu är man ett steg närmare pension alltså! :P Kram till dig och familjen!

2008-08-29 @ 09:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!